Serwis

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń, które posiadają kartę gwarancyjną F.H.U.A.MALEC.
Nie powierzamy napraw naszych urządzeń podwykonawcom, z powodu braku pewności co do jakości i poziomu cen świadczonych przez nich usług.
Do rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wypełniona przez sprzedającego karta gwarancyjna oraz dowód zakupu reklamowanego urządzenia (faktura lub paragon fiskalny).

Zgłoszenia reklamacyjne należy kierować na adres mailowy:

katarzyna@malec-pompy.pl
serwis@malec-pompy.pl
lub nr faxu (12) 256 57 31

Reklamowane urządzenia prosimy wysyłać na adres serwisu:


F.H.U. A.MALEC,
32-447 Siepraw
ul. Jana Pawła II 23A

lub dostarczać osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.

W większości przypadków reklamacje dostarczone osobiście załatwiamy na poczekaniu. Przed przyjazdem zalecamy jednak każdorazowo kontakt telefoniczny w celu ustalenia przewidywanego czasu załatwienia reklamacji.

serwis_malec

Dodatkowe informacje:


- Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o dokładne zapoznanie się z Instrukcji Obsługi urządzenia oraz zawartymi w niej Warunkami Gwarancji.

- Oprócz karty gwarancyjnej i dowodu zakupu, do reklamowanego urządzenia prosimy dołączyć dane kontaktowe (adres, nr telefonu, adres e-mailowy) oraz krótki opis objawów uszkodzenia i okoliczności ich stwierdzenia.

- Przed wysłaniem reklamowanego towaru należy skontaktować się z nami w celu ustalenia przewoźnika. W przypadku braku konsultacji – zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obciążenia Klienta kosztami jej przesłania.
- W przypadku wysyłki reklamacji za pośrednictwem firmy kurierskiej prosimy o przestrzeganie następujących zasad:

Maksymalna waga paczki: 31,5kg
Maksymalne wymiary paczki: 140cm-60cm-60cm.

UWAGA:


W przypadku, gdy waga przesyłki przekroczy 31,5kg lub któryś z wymiarów przekroczy wspomniane 140-60-60cm, przesyłka będzie podlegała cennikowi przesyłek drobnicowych, co spowoduje znaczny wzrost kosztów przesyłki. Dodatkowym opłatom podlegają również przesyłki o kształcie okrągłym, cylindrycznym lub owalnym; o nieregularnych kształtach z wystającymi elementami; o lepkiej powierzchni uniemożliwiającej zsuwanie się (np: gumy itd.); zawierające luźne ciężkie elementy lub takie, których rozkład ciężaru jest nierównomierny; umieszczone w luźnym opakowaniu lub o niestabilnym kształcie (tzn. możliwe jest przesunięcie się zawartości i związane z tym przesunięcie środka ciężkości podczas transportu).

- Przed przyjazdem kuriera urządzenie należy przygotować do wysyłki poprzez opróżnienie go z resztek wody lub innych cieczy (tak, aby spełniało ono podstawowe warunki higieniczne), a także poprzez zabezpieczenie urządzenia przed ewentualnymi uszkodzeniami mogącymi powstać podczas transportu. Zabezpieczenia należy dokonać poprzez wypełnienie paczki styropianem, folią lub gazetami.

- Gdy reklamowanym urządzeniem jest zestaw hydroforowy, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia sposobu wysyłki (gdy uszkodzony jest sam zbiornik lub pompa nie ma potrzeby wysyłania całego zestawu. Wystarczy w takiej sytuacji odkręcić dwie śruby mocujące pompę do podstawy zbiornika i nakrętkę węża od strony zbiornika i wysłać do nas wyłącznie urządzenie, w którym stwierdzono awarię tzn. sam zbiornik lub pompę z osprzętem i wężem antywibracyjnym).


Współpracuj z profesjonalistami

Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie oferty jak najbardziej dostosowanej do polskiego rynku. Nasz profesjonalizm doceniło już wiele firm i przedsiębiorstw. Dołącz do nich i Ty!

Losowe produkty:




ładowanie

do_gory